våren är här:)

idag är det vår! det liksom spritter i hela mig. så himmlans fint väder!! 

 igår fick jag vårshoppat kläder o idag har jag faktiskt lyxat o vårshoppat scrapping med. haha, fick ett infall efter föreläsningen idag o stack in på MiMas. hittade en massa fina grejor. har alltid så mycket inspiratinon där o bra med smått o plock:) nya grejen för idag fick bli fragments av Tim Holtz. är du e scrappare MÅÅSTE du bara kolla:) sök efter hans namn på youtube så finns det bra filmer med tips o ideér. ska tvinga mig själv att plugga lite nu, har liksom inte alls kommit igång med det i eftermiddag.  på det viset var det ju väääldigt dumt att jag hittat på en massa nytt man kan göra nu när jag har två tenta veckaor framför mig. får helt eneklt använda scrappet som en belöning efter att jag pluggat klart för dagen.

lika bra o sätta igång med en gång! får bli minst två frågor på seminariumet till på fredag, o sen lite scrapp på det:)

Love

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vill oxå shoppa!! fick shoppat mat istället:P o man får alltid tusen andra saker att göra när man ska tentaplugga.. alltid fattar inte varför? Kramar!!!

2009-03-18 @ 15:52:17
URL: http://emelieems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0