Våffeldagen:)

sooligt o allt idag med:) härligt!

igår spenderades heeela dagen på bibblan igen. o på kvällen var det stabsmöte för nollningen.

idag blir en liknande dag.. tyvärr blir det alltså en himlans massa plugg idag igen :( tycker sånt borde vara förbjudet på födelsedagar! men jag hoppas ju i alla fall på att få ta en våffelfika paus. som tur var så fick jag våfflor i söndags hos mammsen:) blir lunch idag på stan med Ås:) kan nog tänkas bli lite ching chong mat. kanske skulle ta o fråga ut personalen o deras politiska system när jag ändå håller på..? :P haha alla termer, titlar, under och överhus bara snurrar runt i huvudet idag. skönt att jag åtminstonde känner att det sätter sig mer och mer för varje dag:)

ikväll blir det överlämningsgasgue på kåren. det är idag vi officiellt blir staben för FHV, titlarna ska överlämnas:P blir toppen kul! fast ska försöka hållas oss tillen lugn kväll- tvåorna har tenta imorgon o vi har ju på fredag. gäller att spara på energin!!

Ha en underbar dag! o glöm inte gratta mig;) hihi. första födelsedagen som jag får vakna själv.. hmm alltså inga paket på morgonen, skumt det där! fast hillevi o valter sa i alla fall grattis innan, o håller på som bäst i köket med att brygga kaffe. jojo, man får uppfostra de små mjukdjuren på rätt vis;)

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0