olika moves mitt i natten..

nämner bara snabbt att det är väääldigt grått ute. blev inget blått alls idag. men men, life goes on!

så var det där med ny vecka. har inte satt upp några mål denna veckan, eller okej, jag har försökt att inte! men tror att jag har lyckats ganska bra. helt realistiska mål hitintills:D o har änsålänge överträffat mig själv. hihi inte helt illa va?

kom hem ifrån skolan för en stund sedan o har hunnit käka lite lunch o läst en omgång i min bok. hann dessutom med  o läsa ett par sidor i morse innan skolan. alltså- riktigt nöjd redan idag:) i eftermiddag/kväll blir det step-pass på gymmet med eme. blir kul! har liksom varit lite slapp med träningen nu typ alldeles för länge.. hehe. men med en god vilja ska jag nu lyckas bättre än förra veckan. (pssst kan säg att bara jag rör liiite på mig ikväll har jag öveträffat förra veckan:P) som sagt enkla snabba mål så man INTE blir besviken på sig själv ifrån början!

hade förläsning om Kinas o Japans politiska system idag. Kina fattade jag typ nada, noll av. dom verkar inte ha så mycket till politiskt system. undrar o klurar nu på om det kan räcka att jag skriver det på tentan- att dom inte verkar ha så mycket till system.. hihi, hoppas kan man ju alltid;) o sen japan verkar väl ganska överskådligt tycker jag. är ju oftast lätt när någon står o pratar om det men  sen ärju problemet att komma ihåg det hela o lyckas hålla i sär alla de olika systemen o valgrejs o kammrar o så. jaja den 27 blir det upp till bevis!

börjar föresten bli lite rädd för mig själv när jag sover.. inatt vet jag att jag har sått o tittat ut genom fönstret. men har inte en aning om vad jag har tittat efter eller om jag ens öppnat persiennnen. hmmm.. och häromveckan hade jag gått upp och flyttat på kuddarna i soffan. vad kommer hända här näst?

snart dags o kränga lite mellis, idag blir det fruktsallad på äpple, banan, apelsin, kiwi och russin. mumma!

love

Kommentarer
Postat av: Marie

Kommer du ihåg att du e uppe o stutsar i sömnen? Vad kul:D Eller kanske e rätt bra så du inte blir rädd när du vaknar o nåt har flyttat på sej. :D

2009-03-16 @ 23:24:13
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0