söndag..


Blev ingen sol o blå himmel idag. men va sjutton! får väl vara glad att jag alls fick se den;) men fasktiskt så känns det mer vårigt i luften! alltid något positivt. även om jag nu tror att det kommer lbi snö minst en omgång till...

Jobbet gick fasktiskt ganska bra idag. gick dock långsammare än vad jag trodde. jag gissar att det inte fanns tillräkligt mycket skvaller o disskutera;) jobbade ju faktiskt förra helgen o fick mig en uppdatering på byfolket. hihi.. det gäller o passa på.

snart är det dags för stabsmöte för nollningen här på hallandsgatan. hej o hå vad här ska skrivas o planeras;) dags o skriva brev till våra nollor o göra regler för lekar. passar på att bjuda flickorna på mat samtidigt. lika bra o slå två flugor i en smäll, alla ska vi ju äta;)

sen ikväll hoppas jag att jag lyckas hålla mig vaken under hela Beckfilmen.. förra veckan somnade jag visst efter nyheterna. ooops.. fast det var faktiskt väldigt skönt det med;) men har inte sett dessa sista nu så hade varit kul om jag kan lyckas:) kanske dessutom kan klicka en litta stund med M på skype, let's hope:)


min sann o dar så finns det liiite blå himmel kvar. så kanske kanske att det kan bli fint imon! hoppet är ju det sista som sviker har jag hört....

sitter nu o funderar på hur det kan komma sig att man varje söndag sitter o tänker att ååh, nästa vecka- då ska jag vara SÅÅ duktig!? när ska man lära känna sig själv? haha:P


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad kul att du har satt igång bloggen igen. Saknar ju dej! ;D

2009-03-15 @ 19:20:40
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0