fredag..

äntligen fredag! denna veckan har varit heeelt underbar! solen har varit framme hela veckan:) I love! (för det har ni ju inte märkt, haha)

idag var jag uppe tidigt, gick en morgon prommis o fick lite läst i en demokratibok o lite gjort på en övningstenta. inte helt illa! sen gick jag ut på pausprommis igen, det liksom fattades mjölk till kaffet, en mycket viktig detalj;) sen blev det en snabb kopp hemma o sedan kastade jag mig på cykeln för att möta upp eme o trampa mot skolan och dagens seminarium. tyvärr så vet jag inte om jag fick mer klarhet i huvudet efter det, men men..

fick upp ett flow väl hemma igen och efter att jag fixat lunch o tryckt i mig. sen kom anja så vi planerade inför nollningen. känns lite konstigt att göra så mycket redan nu, men känns bra ändå. denna veckan handlar det om schemaläggning under de tio dagarna- ett för regn o ett för sol! kom riktigt långt men har lite kvar så det tar vi på måndag när hela staben är samlad efter annas stockholmsbesök.. :)

känns lite dystert.. fredag idag o jag ska plugga. men men, har lite kvar från första föreläsningen, tänkte jag skulle bli klar med den idag enligt planen, så det är väl bara att jobba på. satsar dock på att vara klar till så ska det låta klockan åtta. mmm jo, lite pensions varning på den jag vet! men är man svensk så är man;) är dock lite besviken på mig själv att jag har missat köpa hem lite vitt vin, hur man nu kan missa det... men men, får väl dricka ett extra glas imrogon, är ju ändå lördag då:P

dax o ta tag i det sista! love
 Lägger in lite bilder från mina morgonprommisar denna veckan:)





P å  P r i n s  B e r t i l s  S t i g









har kommit på att vårblommorna inte är så roliga att fota.. hmm men jaja, en krokus fastnade iaf;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad mysigt o vad fina bilder! :D

2009-03-21 @ 20:08:14
URL: http://eiramin.blogg.se/
Postat av: Emma

underbara bilder!

trevlig kväll!

2009-03-22 @ 19:18:54
URL: http://yamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0