stekt fläsk o löksås

har varit en bra, produktiv dag även idag. har nu lagt upp mitt mål med mitt pluggande efter desa två veckor. då ska ja lätt unna mig säsongsboxen av varuhuset! finally, haha..

idag har det mest varit englands, tysklands, och usa´s politik. har även ikväll varit på lyx-middag hos mamma. fick önska fläsk o löksås. låter kanske inte mycket för världen.. men eftersom jag inte har någon fläkt i min lägenhet skulle jag ju liksom gå runt o lukta fläsk typ en månad efter:P dessutom så blev jag också förhörd för tentan.. hihi, inte helt illa.. lär mig så sjukt mycket på det, så känns toppen! hoppas o tror att det blir en bra dag imorgon med. då blir det diskussion hela dagen på stadsbiblioteket med girlsen. :)

nu ska jag återgå till Beck. fuskade till mig en liten tv-break innan night night..

vad har ni haft för er idag?

Love

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har varit på lunch bio och varit på VONS och veckohandlat. Nu är det dags för plugg plugg plugg.

2009-03-22 @ 23:56:41
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0