slitas mellan två världar..

heeeel dag på bibblan idag! sju och en halv timma. känns så bra, känner mig helnöjd. plöjde igenom gamla tenotr, semenarium-frågor o andra småfrågor. hade ju absolut inte fått gått igenom allt det om jag hade suttit själv eller om jag suttit hemma. hade liksom haft så mycket annat o göra då.. hehe konstigt att det kan bli så.. men jajja. tack girls för idag<3

ikväll blir det planering av nollning. imon ska första utkastet av schemat vara inlämnat klockan tre. tur att jag o anja satt en sävng i fredags. är inte helt lätt att få ihop dessa tio dagar vill jag lova. känns inte som att vi har så mycket att gå efter heller i vårt lilla lilla program. men allt irdnar sig har jag hört;)

händer liksom inte så mycket annat just nu. har by the way varit härligt vårväder idag igen! himlen är fortfarande klar så kanske att det kan bli så att man vaknar av solens ljus imorgon, man kan ju alltid hoppas..

fick mejl innan av jenny. de är nu tillbaka på amerikansk mark o lillan längtar tillbaka till sverige. "varje gång det spelas en lugn låt fäller hon en tår o pratar om hur bra det är Sveirge o hur mycket hon saknar alla"... vad kan man säga?! lilla hjärtat, inte lätt att vara liten o slitas mellan två världar! inget som är lätt när man är stor heller kan jag lova! ;)

nu ska jag ta o läsa lite mer om det politiska systemet i japan. känns upplyftnade!

Love

Kommentarer
Postat av: Marie

Hon är så söt den lilla snuttan :D

2009-03-24 @ 01:41:47
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0