pysselkväll

stepen är avklarad, var riktigt roligt! känd att hela min kropp fylldes med ny energi o livslust! jag måste alltså röra på mig för o må prima! känns ju faktiskt ganska skönt, o skönt o ha kommit fram till det:)

Efter stepen blev det en lek o pyssel kväll med storan o mutti i Holm. riktigt tevligt. fast okej, jag ska erkänna, var inte så aktiv idag.. inte riktigt några kreativa tankar trots stepen. men känner liksom ingen press, har inget speciellt kort som ska göras eller så nu å lääänge. så nej, det kommer väl förhoppningsvis när det komma skall! (får vi hoppas...)

träffade även min sofie på gymet. blir så glad av dig snäckan! är gad att jag har dig:)

nu är det snart dags för natten i mina ögon känner jag. men tänkte lyckas läsa ett par sidor först. - ta vara på varje litet tilfälle;) men ganska skönt o läsa lite nu så vet man att man är mitt uppe i något som är lätt att ta tag i när klockan ringer imon. är dessutom ledig imorgon. men nej, ingen läsplan eller studieplan upplagd alls! det som blir gjort- det blir gjort o det andra tänker vi inte alls på! enda kravet för morgondagen är ett stabsmöte inför nollningen klockan sex på kvällen- det ska jag nog klara av! sen så klart hade det varit bra om jag får lite energi över till att städa av en snabbis också- men inte hela världen om det inte blir gjort...

Love




Kommentarer
Postat av: Marie

Om du har extra mycket energi så kan du komma över hit med dammvippan.. ;) jag blir inte allt för ledsen då :D Nä men skämt och sidor. Tycker det e skönt att få höra hur du har det. Massor med kärlek

2009-03-16 @ 23:38:04
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0