politik o sol..

sol idag igen:) är bara heeelt underbart!
blev inget pyssel igår. men vad gör det? fick liksom leka med åsis i holm istället:) såvi gick en kvällsprommis o sen bara lekte vi hela kvällen och lekte också sova över. så i morse vid sju snåret blev jag släppt utanför försvarsmakten och fick mig en härlig morgonprommis hem i vårsolen, riktigt skönt!

sen blev det en sväng om med plugget och så var det dax för en prommis på berget. man får inte vara dum o det gäller o passa på. men jösses, hade på mig alldeles för mycket kläder. solen är riktigt varm:) och sen var det hem för fix o trix inför en lunch på stan med sofie o hennes jobba kompis. blev en firre med räkor till lunch idag, riktigt smarrigt!

nu i eftermiddag har det varit meningen att jag skulle ha plugget. men ack, får inget riktigt flyt. har ringt o telefonterrat stackars Caroline 180 gånger. finns det någon mästare på politiken i iran, kina, tanzania och kenya så kan ni väl höra av er?! jag håller på o gå bananas här.. o abselut, är du bra på något annat system går det också fint att höra av sig! behöver all hjälp jag kan få! ;)

får hoppa tillbaka till böckerna nu. måste tvinga mig igenom liiiite till.. lyckades få med mig finfina tulpaner hem från stan innan idag också:) nu fattas det bara lite pärlhyacinter och lite påskliljor i fönstret:))



Love

Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe! Ja det såg kanske ut som att jag hade mycket tid att sitta och göra en lista :P Det va snarare tvärtom.. hade alldeles för mycket så jag orkade inte med det o då tyckte jag att en lista va ett bra sätt att få tankarna på nåt annat :P

Vad mysigt med fint väder. Här e det bara mulet och dimmigt.

2009-03-20 @ 22:12:33
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0