missnöjd..

hade seminariet idag. gick inge bra alls. var en tjej som var ansvarig för hela seminariet. när vi kommer dit visar det sig att hon över huvudtaget inte var politiskt kunnig.. hade inte koll på mycket alls. så nu har jag kommit hem och är mer förvirrad än någonsin. genast kan det inte var så intressant!
ska nog ta o skicka ett litet mejl till mjuken o se om han kan förklara det amerikanska systemet. för just nu snurrar ALLT! så marie, läser du detta kanske du kan se om din man kan ha tid för lite skypeande med mig i helgen;) skulle bli helt överlycklig. och med dig så klart!

har föresten varit en sväng på stan. knas. skulle ju bara köpa lysrör. men blev mer än så. attans! men fin kommer jag o bli hoppas jag;) blev en blå sjal o två vita tröjor. o så fick jag köpt pakitet till Carro, det var ju faktiskt meningen:)

nu ska jag ta i fixelitrixa liiiite sen lunch. haha sisådär en fyra- fem timmar. men måste få i mig något lätt innan middagen, annars svimmar jag nog. sen blir det en sväng om plugg. tjohoo!!

love

Kommentarer
Postat av: Marie

Har sagt till honom! :D

2009-03-15 @ 01:33:12
URL: http://eiramin.blogg.se/
Postat av: Marie

BTW så skrev du till mej på msn 17.21 (min tid) och jag kom till datorn 17.22 och då hade du redan loggat ut :( ssååååååå typiskt!

2009-03-16 @ 21:21:53
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0