finner inga ord!

Idag på morgonen (lördag) vaknade jag av bästa grejen på väääldigt länge, ett sms av världens bästa Marie:) saknar dig gumman! hoppas du och emelie hade det kul;)

trodde jag skulle få mer gjort idag. men kan ändå inte påstå att jag är besviken.. vakande ju som sagt på bästa sätt;) o fick läst redan då. det gjorde absolut ingenting att det var vid halv sju, sju på morgonen, det var bara skönt. fick läst i min "svensk politik" bok o sen slocknade jag en stund till. käkade en go' frukost med mitt favvis majsbröd, förstår inte hur det kan va så gott!! o sen fick jag läst lite till. 

sen blev det dags för en av mina favvo grenar- paketinslagning! I like alot:) sen var det dags för fix o trix inför kalaset hos Carro. blev en mycket trevlig eftermiddag:) avslutade det hela med en liten drink o sen var det dags för mig att cykla till sofie o johan för finalen i melodifestivalen. vet inte vad jag ska säg- finner inga ord. har det någonsin varit så dåligt? jösses. i år fick alltså tingeling- den ryska versionen- min röst. Usch! men måste ju då tillägga att det var tur att inte Carolina af Ugglas inte gick vidare- say no more!! Tack i alla fall för en trevlig kväll gumsan!

dags o sova nu. o imon blir det jobb från tio till två. göttana gött när pengarna kommer sen. strängt bara att man måste vänta till nästa månad. tycker de skulle införa något system där man kunde få pengarna skattade o klara direkt i handen när man kommer hem, det hade varit prima..
      - som sagt, dags o ladda om, sov gott!

Love


Kommentarer
Postat av: Marie

Förlåt för att jag väckte dej så tidigt! Jag blev bara så exalterad över o lite förvånad över att vara i samma lgh fast med andra svenskar. Lite deja vu över det. Du och jag har ju varit där ihop (och Louise). Ja det va nästan lite småtråkigt att det e så "svenskierat" i SB men samtidigt lite kul för mej att träffa andra svenskar.

Tur att du kunde somna om.. nästa gång jag e lite packad så ska jag försöka tänka på att du kanske gillar att ha sovmorgon på lördagsmornar ;) Sorry igen för att jag väckte dej! Ha det så kul på jobbet så hoppas jag att vi kanske kan prata lite på MSN eller skype om du har tid. PUSSSSSSSSS

2009-03-15 @ 03:35:20
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0