en bra dag:)

en produktiv dag:) även om jag inte fick gjort så mycket efter vår lilla fika på stan med pluggandet så är jag mycket nöjd med dagen ändå! fikan blev inne idag, var alldeles för blåsigt ute:( menmen, var lika trevligt för det;)

efter fikan blev det dessvärre en sväng om innne på MQ. vad vill den butiken mig? förstår inte. inte ofta jag lyckas gå ut därifrån utan kasse. idag blev det ett par jeans o två tröjor. hade faktiskt sådan tur att jag hade min medlemsbouns att använda från förra året och en rabattcheck på 100 kronor vid köp av byxor. jag menar hallå?! varför inte utnyttja det:P haha...

mellan stan o stabsmötet var jag mest rastlös tycker jag. hehe, kom inte riktigt igång med något, förutom att jag kom på den brillijanta idén att tvätta mina lakan o torka ute i solskenet:) mmm luktar så himmlans gott!!
nu efter att jag kommit hem från stabsmötet fick jag idén att städa av här ordentligt med eftersom att jag nu bytat lakan o allt. så nu är här så fint som det kan bli! allt fix o färdigt:)

hann också med o göra en plan inför tenta plugget innan idag. känns bra. men det är mycket, vet inte riktigt vart jag ska börja och vad det är jag ska greppa om. menmen, det bästa är väl då att börja från början! så får det bli. ska vara duktig o sätta igång redan nu med första föreläsningen ikväll. inga slappa tag här inte!

sov gott! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0