Våren är här:)

nu är våren här! Tjoho:) äntligen! helt underbart, nästan 20 grader varmt varje dag o sol. brillorna, tygskorna o vårjackan är på. vinterjackan o stävlarna är undanstoppade låååångt in i garderoben.



påskhelgen har varit mysig. har tagit det väldigt lugnt. trodde docka att jag skulle fått mer pluggat.. hehe, varför är det alltid så? man tänker o tror så mycket, ser vackra fina visioner o många plöjda böcker. men ICKE! jaja vad gör väl det. på ett eller annat sätt blir man ju färdig, eller ja, jag brukar ju i alla fall bli det:P är dessutom hemtenta denna gången.. kanske därför man är så lat..?

på påskafton begav jag o mamma oss upp till Göteborg för att fira påsken med mina kusiner. trevligt trevligt! kom upp precis vid lunch tid o åkte dirket till kyskogården o hälsade på mormor o morfar, saknar <3. första gången jag var hos morfar sedan urnsättningen. var fint o få komma dit. satte dig påskliljor, la en ros och la dit en "älskade morfar" sten. blev jätte fint.

sen tog jag mig en prommenix i slottskogen. tänk, tror inte jag har varit där sedan jag var barn. men var ju sig likt hihi.. fick tittat på de små djuren o fick i mig en god glass i solen. sen på kvällen blev det påskmiddag. kom fram till att det egentligen inte är så speciellt. det är ju liksom jansson som är något o ha. o det blev det en himmlans massa, så nu är man mätt på det för ett tag:P

söndagen tillbringade vi till stor del ute på Hönö, strosade omkring o även denna dag fick det bli en glass i solen. det gäller ju o passa på, hihi. fast nu får det faktiskt vara bra för ett tag framöver. denna veckan drar det igång, dags för träning o motion igen! inget slappande här inte!!

o igår var jag hos min sofie o sa hejdå. idag begav hon sig till amerika för en semster på tre veckor. är SJUKT avis! vill också. konstaterade i fredags, den 10 april, att det var tre årsedan på dagen som jag åkte dit första gången. väldigt nära att jag gick in o kollade på "sista minuten" biljetter. vem vet marie? en dag kanske jag står utanför din dörr;)












Vet inte riktigt om det finns något finare än våren? jag är kär! nu blir det sängen. sova sova säng säng. kan ju undra om telefonen ringer sen......

O eme.. klart du får låna my books. inte toppen roliga, du kan komma o ta dem allihopa så slipper jag;) haha.. tack för shoppingen idag by the way. för just precis. frid o eme har varit på shoppingtur idag. förstår inte. varför ska jag ALLTID få påsar med mig hem frpn stan. när ska det sluuuuta? får ta o skärpa till mig- men jag kanliksom inte bara sluta. undra om det finns något behandlingshem för sånt? lyckas jag slutakanske det kan vara någon stödgrupp eööer så som man kan starta..? hmm kommer nog aldrig o ske, för jag lär väl inte lyckas.....! jaja sängen kallar!

love

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nja frida du det räcker med en bok ;) haha... och du tack för shoppingrundan idag!! och vi ska inte ha dåligt samvete för att vi shoppa för en dag kommer det att batala sig tillbaka till oss ;) om kanske nästan exakt 2 år ;) haha hoppas kan vi ju!!! kramar!!

2009-04-14 @ 22:06:12
URL: http://emelieems.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja du får gärna komma nu snart.. vi ska ju flytta så ett par extra armar e ju aldrig fel ;P



Låter underbart mysigt med vår.. saknar det så mycket.

Vad gulligt av dig att lägga en sten. :D

Saknar dig! Puss puss

2009-04-15 @ 03:42:29
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0