upp över min öron

EN BRA DAG:)

fick gjort allt enligt min plan idag o mer därtill!! sånt gillas! började riktigt bra med att hänga med en hel del på föreläsningen- men okej, hag fattar fortfarande inte mycket. men tror att vi mest fick smaka på vad som komma skall i nästa delkurs- EU´s politiska system. men tror helt klart dena kommer bli bättre än detta flummet de senaste veckorna. men är helt klart mer än nöjd att jag inte ens kände mig i närheten till att vara så trött att ögonen skulle trilla ihop:)

sen var det nollningsmöte med de övriga i klassen. gick bra det med- gäller att härda ut nu tills augusti. får ju dessutom paus efter maj. bit ihop!!

sen blev det hem o fix med en mycket god lunch, städning o prommis i aleskogen. tog massa kort där. hade dock varit enklare att få in dem i datorn om jag hade vetat vart jag har min sladd till kameran, eftersom jag var så smart o tog fotona utan att ha ett minneskort i... typiskt!! annars har jag kortläsare i datorn, så hr lite lagt av det där med 180 sladdar.... men vitsippor blev det- SÅ FINT!

o efter det blev att fira ett glatt besked med jessica o divo i picassoparken. han är rolig den hunden.. rädd för det mesta o har många filuriga ideér för sig ;) eller vad sägs om att stå på tre ben fast man har fyra bara för att man dricker vatten? eller att man samtidigt som man tuggar ser ut som att hela huvudet på något vänster åker berg o dal bana fast kroppen i övrigt typ är still...? jaja- är ju ingen jäääätte djurvän- men måste sig idag diggade jag divo:P
hittade även en rolig funktion på min kamera idag.. eller många roliga. men att det finns en sepciell inställning för att ta kort på sitt husdjur. o att man då kan lägga in djurets födelsedag och namn i kameran.. hallå eller- behöver man det? fanns även inställningar för att mata in två barn.. smidigt- behöve rinte hålla koll på vad barnen ehter eller när dem är födda- kameran sköter allt!! :P

Ikväll har det blivit pilates- första träningen på gymmet på lääänge. känns gött:) kunde ju tro att jag glömt vägen dit:P nu gäller det bara att fortsätta boka in pass.. träffade dessutom A-L, hon som jag var ledare ihop med när jag hade passen i kvibille. toppen ku! var så längesedan. så nu kanske det blir att jag ska vara med på säsongsavslutningen ute på byn med:D kul o träffa alla igen, även om jag träffar många av dem på jobbet. men det är ju faktiskt då på jobbet.. :P

dags för en kvällsmacka tror jag bestämt! tack eme för hjälpen på väg upp. o tack jessica för att du finns:) hälsa divo- min nya stjärna;)



inte mycket hår- men det han har är lååångt;)





coolingen i de nya kläderna







kameran var ganska spännande..



det trebenta dricktricket!


Hillevi fick en ny polare;)







Kommentarer
Postat av: Marie

Vilka fina bilder!

Ja du.. ang midsommar kransar så kanske jag inte ska skryta.. men det gick bättre o bättre för varje krans :D

Jo det e lite busy nu. Har massor mer att packa innan det e dags att flytta. Ska bli skönt när det e klart. Men sorgligt.

Saknar dig! Hoppas din hemtenta går bra! PUSS

2009-04-23 @ 00:11:20
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0