some sweet and sour

har precis kommit hem från skolan o kkat lunch. dags att dra igång med hemtentan- börjar lugnt;) ska till gymmet om en timma med eme.. :P men kan helt o hållet försäkra att tentan kan liknas vi ett stenhårt, surt äpple! tänker inte ge upp!

positivt - helt över positivt för idag är att jag fick tillbaka min Urbas tenta- politisk teori- och klarade den! lider med er flickor som inte klarade den, vill hjälpa er allt jag kan till augusti- lovar att ni tar den då!!

dags o putsa upp det gröna, sura äpplet o bita den första tuggan!




Kommentarer
Postat av: Marie

Åhhhh grattis frida!! Du e så duktig! Vilken stolt mor jag är.

Lycka till på hemtentan! You can do it!

2009-04-24 @ 03:58:40
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0