snart maj ju..!

Grattis gumsan marie som har tagit sitt amerikanska körkort:) bra jobbat! o inget kiss i byxan hoppas jag;)

den 17 april redan. -snart MAJ!!  insåg igår att detta året har gått med raketfart! kanske liite för fort i vissa avseenden. men hoppas på det bästa.. snart dags för tenta igen, denna gången blir det hemtenta, o det märks, känner mig sååå slapp! orkar liksom inte öppna böckerna ordentligt. finns så mkt annat som blir gjort, eller inte. NEJ, jag vet inte riktigt vad jag får gjort! denna helgen får det faktiskt bli FOKUS. ska jobba, har en del med nollningen att ordna och MÅSTE läsa- typ "b a r a" tre böcker eftersom jag bara fått läst en innna. på måndag är det nämligen dax för ett seminarium. trodde vi skulle få ut frågor eller något idag. men nej, ska tydligen få en diskussionsfråga att ta tag i på måndag i grupp. jaha ja. kanske kan vara bra om jag har kommit igenom allt då... :P

det underbara vårvädret fortsätter. det är SÅ hälrigt. o nu börjar jag förstå vad det är som är så fint o så bra med sverige, gillar liksom den limeiga looken på stan;) allt är så fint ljusgrönt o man ser mer o mer som blommar för varje dag.

ska börja med mitt fokus redan nu o ta tag i polistillstånden för nollningen. o så litta kaffe till det;)


Love


Kommentarer
Postat av: Marie

Tackar! Det känns otroligt skönt. :D Har hunnit med en runda till Trader Joes o Ralphs. Tror mjuken tycker det e skönt att slippa.



Härligt med vår. Hoppas du njuter :D

Lycka till med pluggandet.. det e oxå min sysselsättning denna helgen.

Puss puss

2009-04-17 @ 23:44:27
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0