Nytt recept

sitter med den här bajs tentan fortfarande!! hrrrrrmfgr!!! så lycklig känner jag mig över den nu. tycker jag läser o skriver och skriver o läser men kommer ju ingen vart..... Har suttit på bibblan idag med girlsen, fick ju igång liiite fler hjärnceller i alla fall. hoppas att de fortsätter att fungera imon med...

för att få lite distans tog jag o provade ett nytt recept idag. Lax pasta med lime. MUMMA:)
kokade lite pasta, tärnade laxfiléer. Kokade 2 dl creme fraiche, 1 msk honung, saft och skal av en lime och en halv buljongtärning. hällde i laxen o lät den koka i ett par minuter o serverade ihop med pastan och lite färsk spenat. Mmm helt utsökt gott, hihi ;)

nu är det väl så att jag måste återgå till tentan, till att beskriva klart EU. men- SKA bli klar idag!! dricker kaffe o trycker i mig chklad för att lyckas haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0