något positivt med att ha tenta- tro det eller ej!

sitter på bibblan. men kände mig så intelligent. Nej- inte åt det politiska eller filosofiska hållet. men kom på att man får ju pengar idag. faktiskt väldigt bra att ha tenta vecka då. eller ja, men man kan ju tro att pengarna ska hålla lite längre liksom:) Har inte tid och jag får verkligen inte gå in till stan- fast jag gärna vil... haha. men idag får jag nöja mig med att titta på alla andra som går förbi på bron med sina tunga fina shoppingbags.

Nöjd att jag hittat något poisitvt med att ha tenta!

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha bra där=) själv lyckades jag inte motstå frestelsen att shoppa men det känns så mycket lättare nu att sätta sig med tentan och det fanns inte så väldans mycket kul i affärerna nu... =) plugga lugnt!!! kramar

2009-04-24 @ 15:04:22
URL: http://emelieems.blogg.se/
Postat av: Marie

Woohhoo! Happy Friday! and Saturday!

2009-04-25 @ 00:58:13
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0