luften ska bo i mina steg ;)

Ny dag:) mindre fint väder men va sjutton- det regnar INTE! känner på mig att det är idag det händer! känner mig motiverad och inspirerad till att hitta mitt flow:) känner att jag kommer lyckas, har inte kännt mig så här uppåt på länge! idag ska allt flyta- jag ska sväva!

först på schemat blir det att avsluta min smoothie, mitt kaffe o mina stackars mackor. sen är det fix o trix, o dags för skolan. sista föreläsningen idag innan vi får hemtentan imorgon. sen blir det hem o fixa till en lunch- lax o cous cous. så blir det att städa allt här hemma så jag kan känna mig lugn o till freds när jag börjar plugga imon ;) hihi, bästa o passa på. (det blir ju iaf en mindre ursäkt till att INTE plugga om det precis är gjort...) efter det blir det prommis till Aleskogen. har inte plockat några vitsippor än, helt SKANDAL- men ska bli ändring. sen blir det middagstajm o PILATES IKVÄLL:) Nautilus- here I come, and don't you try to stop me!! nu ska jag fixa detta- sex pass tills sofie kommer hem igen. (har en och en halv vecka på mig) det kommer gå fint!!

dags att starta dagen:) gjorde föresten en upptckt igår... kollade lite på mina bilder i datorn o sorterade lite. insåg att jag på svensk mark är VÄLDIGT dålig på att fota. jösses, måste helt klart bli ändring insåg jag. började redan igår hihi. sååå- några bilder från min väg till skolan med eme ;)



FIIIIINT:)



EME ON HER WAY TO SCHOOL! lika glad som alltid ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltid lika kul att ha följe med dig till skolan!! =) allt bli genast lite enklare =) massa kramar!! eme

2009-04-22 @ 12:13:47
URL: http://emelieems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0