En het lördagskväll

sitter just nu, en lördagskväll klockan nio, i diskussioner på MSN med mina underbara klasskompisar. kan inte säg att vi har jätte roliga diskussioner. men DUKTIGA är vad vi är! analyserar första världskriget och kalla kriget, hur det blev och varför.. har dessutom tillbringat den senaste timmen med att analyser den globala utvecklingen av feminism. och jag sa att klockan var nio en lördagskväll va?!

Tack ås för den fina passuppen som bjuds på här i Holm. färdigbryggt kaffe, servering av glass OCH lagad mat. bara att gå o sätta sig vi serverat bord. det är vad jag kallar riktigt syskonkärlek<3 Tack storan o svågge!

Kommentarer
Postat av: Marie

Gillar den nya rubriken :D

Hoppas din tenta gick bra, även dom den är dum.

Själv sitter jag vid köksbordet, den ända möbeln förutom mjukis musikstudio som finns kvar efter dagens flytt :P

Puss puss puss

2009-04-27 @ 06:07:55
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0