en hel vecka sedan, igen

nu är äntligen min mardröms veckor över:) efter två veckor på bibblan är jag nu klar! har liksom inte funnits så mycket att skriva om här under tiden. mitt liv har liksom helt och hållet givits till bibblans o min roliga kurslitteratur. men nu hoppas jag verkligen att jag har klarat mina tenotr. skrev omtentan i politisk teori i lördags, o jag skrev o skrev o skrev. o förhoppningsvis så gick det! annasr så tror jag dessvärre att jag typ har missat hela alltet med typ ett poäng.... är INTE sugen på att ta fram de böckerna igen i augusti mitt under nollningen. men men sån är livet om det ni blir så!!

i lördags var det super fint väder, rena sommardagen! så efter tentan så la jag mig nere på gräset o försökte slappna av, hade tänkt mig att jag skulle lyckas sova, men det gick INTE! det ända jag kunde tänka på var om jag ändå inte skulle gå upp o hämta böckerna för den nya delkursen. men jag slapp!! för min sofie kom o räddade mig med en massa skvallertidningar o sällskap. så vi fick i oss ett par glas vin o efter det så fick jag städat o skrubbat hela lägenheten för att sedan bege mig bort till anna o sen vidare till gamle tull på lite tenta party:) en trevlig kväll, tyvärr har vi nog målat upp storslagna planer för denna kväll, så kanske hade blivit mer lyckad om jag int ehade haft så stora förväntningar, men skönt att bara kunna släppa allt o tänka på något annat i gott sällskap:)

söndagen fyllde jag upp med ett par timmars jobb, storhandling på maxi o en prommis med sofie:)

Nu är det dags för en "låda" lunch, lax o cous cous får det bli. o sen är det dags att ta tag i den nya delkursens litteratur, internationella relationer. tjohooo! men kan nog vara ganska intressant tror jag. igår fick vi analysera varför det blev världskrig o så på föreläsningen, kan nog bli bra när jag nu börjar läsa litteraturen o förhoppningsvis fattar de begrepp o så som används.

love


Kommentarer
Postat av: Marie

Ååhh lycka till.. hoppas det har gått bra. håller tummarna

Jo.. jag va o hälsade på Emelie på fredagen o så bestämdes det att mjuken skulle komma upp på lördagen så vi kunde äta lunch ihop. Det fick bli sambos o så parkerade vi utanför ditt gamla hem.. o då kom Veronica och chloe precis då.. Vet inte om Chloe kände igen mig för hon va mest blyg. :D

Bilden på dig är från den dagen då jag fyllde 25 år och du bakade tårta till mig :D

Om du inte har bilderna så kan jag skicka över dom eller vi kan dela en map. Love you hunn!

2009-04-08 @ 03:23:09
URL: http://eiramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0