090421

blev inget pluggande. jag måååste skärpa mig! o det värsta är att jag vet inte riktigt vad jag gär istället. heelt pannkakekateastrof!! men på torsdag får vi hemtentan, då MÅSTE jag, har ju liksom inget val. hade dessutom ett bajs tråkigt seminarium igår, hängde la med någolunda men finns mycket som måste falla på plats..

men hade en höjdpunkt i mitt liv igår i alla fall;) var ute o sprang med sis. första turen på läääänge. blev en 5 km typ. känner mig riktigt nöjd att jag lyckades med detta. men har fortfarande 6 besök att klara av på nautilus på två veckor hehe.. tänkte att det nog får bli ett i afton glans efter nollningsmötet. får nog försöka träna bort lite av mina stumma lår efter rundan igår..

helgen bestod av jobb jobb och jobb. o därimellan fick jag planerat NOLLNING. galet vad det kan ta tid. fick desstuom reda på i förra veckan att det inte var alls många som sökt vårt program :( tänk om vi står där utan nollor? o alla denna planeringen åt ingenting..... men hoppet är det sista som överger har jag hört!

dags o kasta på lite kläder o cykla till rondellen o möte eme för vidare färd mot skooooolan, tjohoo! ska bara se nu vad det kan bli för klädsel, tycker det är så svårt- är ju inte varmt o inte kallt.. är ju sådär lagom svenskt:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0