tidningen gör jobbet?

vilken dag!! jisses. kom knappt ur sängen i morse, tänk vad det kan kännas lätt o bra att snooza ett tag.. var ute på kåren igår, hade försoningsfest med våra tvåor ifrån nollningen. hade grymt kul anda tills jag av något ryck fick för mig att sakna usa.. åhh hade pratat med min marie strax innan vi gick ut o med min krisitn. kanske inte var någon bra combo direkt. men men, blev tidigare hemgång med en nattakorv utanför. hann så klart med att ringa marie en omgång till på vägen hem för att beklaga mig lite o sakna ännu mer..! måste höras mer ordentligt nästa vecka hjärtat!!

i alla fall så till slut insåg jag att snoozandet inte skulle hålla i längden och absolut inte ta mig till föresläsningen. konstigt?! men jaja, pallrade mig upp o iväg på cykeln. men OJ, vilken dryyyyyg föreläsning. kunde knappt höra ett ord av vad föreläsaren sa o allt gick i entonig melodi.. okej, vi var lite lätt slitna sen igår men NEJ! det hela gjordes liksom inte så levande.. men men, jag var där, har fått anteckningar o papper. så ska väl förhoppningsvis kunna ta tag i det till helgen o kanske förstå lite bättre. dags för mejjan jobb då, så kanske kanske att man kan få till det o va lite halvt effektiv efteråt. kan ju inte direkt skylle på något "dagen efter slag"...

fick en ny ifråm tidning häromdagen. tror ni att det räcker med att läsa den för att komma iform? jag hoppas, kanske då att om man tror på det riktigt ordentligt så kanske det kan ske?! kan ju vara så att tredje sidan har en magisk kraft, lite gold dust som sprinklas över mig o så bara händer det. heeeelt plötsligt! ska meddela om det funkar.. ska i alla fall strax nana kudden, hoppas på en toppen dag imorgon. är heeelt laddad o redo för pippi-parken:) ska bli såå kul att äntligen få leka lite!! o få träffa min lilla myspys sessa!


över och ut..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. såg att du kommenterat på designadinblogg.se. jag har också author och jag förstår verkligen inte hur jag ska kunna fixa en header. hur lyckades du? :P

2008-09-20 @ 00:21:45
URL: http://ninagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0