säsongspremiär av Andra Avenyn:)

haha, have to say it:) today's the day.. har precis kollat på första avsnittet för säsongen. kan ju inte låta bli. blev liksom som premiär på nytt. har inte sett det på tv innan, bara sett det idatorn. o ja, jag vet, det är inge bra program kanske.. men jag bara måste kolla! har man en gång börjat... vill bara säg att allt är kristins fel. men jag mår INTE dåligt av att se på det.. haha :P så tack hjärtat! lööööve you:)

annars i helgen har det mest vart jobb. eller ja, det har varit jobb. orkar inte med mycket annat. men idag var jag faktiskt duktig o gick hem ifrån jobbet. inte illa alls tycker jag!! tog typ en timma- helnöjd.. ska jobba nu på tisdag o fredag med. få väl kanske tigga skjuts till jobbet men blir nog prommenixisar hem. så har man det liksom gjort!!

jaja.. får väl kanske vakna tillbaka till studentlivet lite nu.. dags för plugginpluuugg..

ha det gött hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0