Oj.. jag ÄR ingen bloggare helt enkelt!!

okej, jag är en dålig människa. inser ju att jag inte är någon blogger på hemmaplan..-alltså är jag ingen blogger ALLS.. haha ;)

jaja.. fullt upp är det nu i alla fall. förra veckan var det nollning för fulla muggar o nu i måndags drog skolan igång. är ju alltså igång på folkhälsovetenskapliga programmet. känns hur bra som helst o nollning var verkligen TOPPEN. värt allt, skulle inte vilja byta det mot något alls.

dessutom så har vi ju inget mer hus nu :( o det känns kan jag lova. i söndags körde vi sista lasset i bilen, o i måndags lämnade vi nycklarna. känns helt ofattbart. det har ju liksom alltid funnits där, man har ju alltid kunnat komma hem. o ni vet den där HEMMALUKTEN, o det där vanliga vattnet o bara att allting stämmer- allt är som det SKA va. men men. det kommer bli bra detta med. life goes on:) känns i alla fall bra med de som flyttat in. verkar som bra människor:)

sååå.. i måndags var alltså min första skoldag. kan väl inte säga att vi har gått ut skithårt denna veckan.. började lite lugnt med knappt tre timmar o sen var vi lediga igår och idag.. imon kör vi igen:) meeeeen, inte att förglömma!! ikväll ÄR det KÅREN. ojoj. bara att köra STENHÅRT. haha.. efter nollningen kanske man är lite mätt på festande. Men NEJ. abslout inte. inte banga- man måste satsa!!!

ååååh. så nu kommer snart la familja von hoffman. eller ja, jenny o chloe kommer till sverige, så okej inte hela familjen. men ååå så mycigt det ska bli o får träffa lillan, känns som att det var evigheter sen nu ju!!

dags att hänga tvätt snart typ:) kul man kan ha det!


Kommentarer
Postat av: Marie

Men de e klart att du e en bloggare frida.. du har bara tappat stinget lite.. men du kommer snart in i det igen.. :D jooo för annars så kan jag ju inte lika lätt hänga med i vad du har för dej juuuuh!!



Hehe.. så du har mycket dötid.. din stackare :P du kan får göra mina läxor om du har tid över :D

2008-09-04 @ 19:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0