jobbedag

ännu en dag har passerat på arla kvibille. tjohoo:) eller inte. brandkåren kom idag. hade visst en oförberedd övning för att se så allt funkade med centrallarm o utryckningar o grejer. verkade som att det funkade fint.. ska försöka jobba någon dag nu i veckan ihöst o se till att jag får ihop lite kosing nu till flytten. inte för att det ser ljust ut alls med någon lägenhet men kan ju vara bra att vara beredd med laddat visa kort när den väl kommer upp;)

fick föresten mitt soundtrack igår. eller ja mitt o mitt. men jo mitt till filmen- the movie- mamma mia. åhh. blir helt lycklig. och som sagt- ser den gärna igen. det kvarstår fullt o fast:)

har precis käkat makrillsmiddag nu, vilken fredagfest man kan ha. o det bästa av allt är att det blev en låda till morgondagens jobb. perfa:) skönt att ha något att se fram emot. tänk att det bara behövs en sådan lite grej för att få dagen på jobbet att kännas mycket bättre!! inte helt illa...

är dags för tenta nästa lördag. så igår var jag duktig o pluggade en hel del. idag blev det lite värre. var duktg i typ en timma. sen liksom krympte ögonen efter hand. o efter ett tag som jag tittade på klockan, bara så där en halv sida senare hade det gått en timma. kan nog dra den slutsatsen att jag helt enkelt slummrade till lite. ooooops. men skam den som ger sig. klockan är nu typ kvart i nio. vilket innebär att jag helt enkelt räknar med att läsa minst ett kapitel innan sömnen stjäler min uppmärksamhet igen.

sååå hej so long- jag gör ett dyk ner i folkhälsans värld.. kan bara tillägga lite skrämmande info..  "varje minut dör en kvinna i världen i samband med barnafödsel".. shit pommes var min reaktion!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0