höstparty i tält..

kvällens stora aktivitet är alltså höstparty i tält. ja visst! ska om cirka två timmar befinna mig ut på landsbygdens Getinge o parta loss.fint! har i alla fall tur med vädret. känns skönt med sooool:)

har varit en energisk dag faktiskt. trots att lördag vanligtvis brukar innebära kudde+ täcke lite längre var frida andersson idag uppe vid åtta o startade sina studerande aktiviteter. ja visst! känns faktiskt som att det kan bli ett plus i kanten för det;) äntligen blev det dags för en snabb frukost innan en lång prommis med syster yster. ja visst! syster yster o lill-strumpan på äventyr i holms landsbygd. fint som snus:) självtklart var jag tvungen att släpa med kameran, kunde inte motstå i sånt fiiiint väder. tänkte mig att jag skulle fångat lite fins höstbilder men det hade visst inte kommit så mycket höst som jag trodde. men men.. några bilder blev det i alla fall:P

dags att plittiplatta mer på håret, göra sig snygg o hoppa i galastassen! se upp Getinge here I come;)
hade tänkt o ladda upp nnågon bild. men USCH.. så lååååångsamt det kan gå.. o jag som ska på gala- funkar liksom inte. klarade inte samarbete just idag....

tjo o tjim! trevlig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0