host host

jaha.. nu var det hööösssst! o ja, jag är är förkyld. har sån där hemsk rethosta typ hela tiden. si så där lagom kul att sitta på föreläsningar o hosta o rassla typ hela tiden.. men va sjutton- always look on the bright side of life.... åhh nu kan jag meddela att solen nästan varit framme i två minuter:) WOW! annars idag har det liksom mest hållt sig till saltkråkanregn, ni vet när det stå som helraka spön i backen oavbrutet...

ska snart iväg med mamsen o köpa en dator till henne. sen blir det hem igen, hosta lite o plugga vidare.. hoppas föresten att jag hinner med att träffa anna-panna med.. ska sy upp hennes gardiner..

host... host! tack o host

Kommentarer
Postat av: Marie

aaahh din stackare..

Hoppas du blir battre snart.

Lycka till med datorhandlandet o gardinerna.

Jag ska snart ha prov i min tyska klass.. woohoo..

Ich heisse Marie und ich komme aus Schweden.. typ sant.. haha.

Puss

2008-09-09 @ 19:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0