en tur på stan

har idag mött min amerikanska prinsessa. JISSES vad hon är söt. tror nästan att jag hade glömt det lite. åhh:) vi ska i alla fall leka på fredag. gå till pippi parken o sen äta lunch. kan det bli bättre?! åhh- jag vill ha fredag idag!!

lyckades också åstadkomma något så socilat som en fika med emma, anja o hennes vän jessica. härligt! tänk att man kan öva upp sådana färdigheter som fika. I like;)

fick även inhandlat två par skor på staden. monnamopp borrabopp. kommer alltså att ha något att bära på fötterna ett par veckor framåt nu när hösten drar igång. vilken tur, annars hade jag kanske fått gå barfota?! eller inte... men blev ett par pumps i senapsbrunt o ett par stöveletter kan man väl säg i svart. mycket nöjd:)

ska gå upp o ladda en kopp kaffe och sedan inta pysselposition.. ååh är riktigt inne i det nu och är äntligen snart klar med min förra USA resa. finally;)

tjo o tjim!

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att se att du har kommit igång med bloggandet igen. :D det e så tomt utan det.. speciellt nu när du inte e här!

Vad kul att du får träffa Chloe! :D

Saknar dej massvis!

2008-09-16 @ 05:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0