två plugg dagar kvar

jaha.. så var man mitte upp i pluggandet inför tentan. känns lite kämpigt. vet inte mer vad jag ska läsa på.. känns liksom som att jag läst lite av allt. o liksom hoppas att jag kommer ihåg något. hihi

annars just nu händer det inte så mycket. ska snart börja fixa mig för att gå ut o käka med mamma, syrran, faster o kicki.. mamma fyller år idag så då blir det överraskningsmiddag på harrys. längtar så efter lite kycklingvingar. kan säg lite som att det har vari mitt mål med pluggertiet idag. är väl bra när man kan belöna sig själv? :P o morgondagens mål blir pyssel i haverdal... MMM:) men eftersom att det är näst sista dagen gäller det verkligen att jag pluggar bra o näst intill känner mig fullärd innan jag får åka dit. har tänkt mig att fredagen ska vara lugn o fin o att jag bara ska repetera o läs alite anteckningar. får väl se hur det går med den planen;)

nähä.. in i duschen var det:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Det kommer nog gå superduperbra! Hälsa familjen o ha så kul på pysselgrejen.



PÖÖÖSSSS!

2008-10-02 @ 02:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0