anropar min marie...!

snäckan,are you alive??! saknar dig din toooook!!

måndag..har precis varit o simmat med emma på nautilus. fick ihop över över 60 längder. känner mig faktiskt ganska duktig!! var ju liksom ett tag sedan man var i toppform med simmet. eller ja- i toppform alls hihi;) sitter nu o väntar på att åsis ska ringa så jag kan hämta henne på jobbet. sen ska vi ner på panduro, mq o sen maxi. heela fadderuttan. de har tydligen en massa nedsatta varor på mq! i like alot:) 

helgen har varit okej. jobbat hela helgen. men även dp har jag lyckats peta in att vara duktig o har cyklat till o från jobbet både lördag och söndag. i fredagskväll hade jag dessutom en lite tjuvstart på pumpkin-carving:D ås gjorde pumpasoppa så då tog jag liksom skalet o gjorde en lite filur. i år blev det spindel o skrapat spindelnät. ganska nöjd faktiskt! 

resten av veckan ska jag försöka simma i alla fall en dag till o sen ska jag verkligen komma igång ordentligt med plugget! har en hel BAJS tråkig bok jag måste läsa denna veckan på typ 300 sidor. jippie! en riktig teorigubbe som har skrivit den på ett knepigt invecklat o tråkigt sätt. men men- det är ju likt för alla! ingen id'e att tjura!! - bara göra;) 

dags för lite mellis:) 
tjotjim

Kommentarer
Postat av: Marie

Friiiidda!! Jag lever.. har bara inte svarat på ditt mejl. Har ingen bra anledning på varför heller :( Förlåt! Du vet när man tänker att det ska jag göra sen o så kommer man på det på helt fel tillfälle.



Saaaaaknar dej med.. masssor!! Har en liten överraskning till dej.. men tyvärr får du inte veta förren i jul.. men som sagt.. det e bara en LITEN liten grej som kanske kan lysa upp tillvaron i några minuter. PÖSS

2008-10-14 @ 04:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0