skoltajm

äntligen "färdig" med mit arbete. fast jag ställer mig frågan.. - blir man någonsin färdig innan man på riktigt ha lämnat in uppgiften? tror inte det. finns ju alltid något litet man kan pilla på, lägga till eller ändra på..

museumet igår var helt okej. fastnar inte riktigt öfr att titta på en massa uppstoppade djur.. men flickorna hade roligt i alla fall. o det får man ju ändå säga var huvudsaken med dagen!

nu ska jag ta o ge mig upp till skolan, dax för min africa klass (communication). får se om vi kanske kan få instruktionerna till slutarbetet idag. ska va inlämnat på tisdag- så det kan väl inte vara för mycket begärt va...? lovar att hon säkert har glömt bort det o kommer på det i sista sekund. den kvinnan är allt annat än organiserad kan jag lova! men det ska väl ordna sig det med.

Ha det gött! Hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0