nya tag..

tjohoo.. då var det ny vecka, IGEN! nuu går det fooooort lite för fort. hinner ju inte med alls tycker jag. idag har matte o carro åkt neråt till San Diego o sen åker de till Las Vegas o kommer tillbaka hit till SB på fredag. såå nu återstår plugg plugg o plugg för mig. Plugga järnet!! vill bli klar med det sista nu. två eller ja två och ett litet arbete kvar.. o sen lite photo shop uppgifter. SEDEAN ÄR DET KLART!!  sen ska jag ha sommarlov för fulla muggar. usch lite med- jag kommer ju inte kunna slappna av.... :( men mamma kommer ju med. blir kul! hoppas att det blir en sväng till las vegas och grand canyon då!! :)

Igår var vi neråt LA o Hollywood. var trevligt, fast känns ju som att man har sett det där nu.. hehe.... men kul att få vara med på nadras upplevelser lite i alla fall. sen på vägen hem fick vi ett infall o stannade i typ ventura o spelade minigolf. hur kul som helst o helt udda banor!! slott och grejor.. riktigt stora banor mer som äventyrsgolf. kul o ha provat- har ju alltid bara kört förbi innan o undrat hur det är. men nu SÅ!! :) sen som pris fick vi tag i jordgubbs milkshake på jack in the box. mumma kardemumma, inga dåliga grejor vill jag lova! en STARK FAVVO!!!
nuuuu - plugg sedan middag hos von hoffmans... gäller o sätta fart nu så jag får ngt gjort:) tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0