long time goooone

jaha.. ja nu var det ett tagsen. allt rullar på- för fort. finals vecka nu denna veckan som kommer. så just nu sitter jag o gör min slutanalys i min kommunikations klass. var i den klassen vi gjorde vårt projekt med afrika. vet inte riktigt vad jag ska skriva. ska i sotrt sätt sätta ett betyg på sig själv. hatar att göra sånt. inte alls lätt- o så hela tiden motivera till varför o ta ut de stora delarna o riktigt visa vad man har lärt sig under terminen. tänker man så så känns det just nu som att jag inte lärt mig något alls. men kanske inte så bra att skriva va? buhhu....

i övrigt så har matte o carro återvänt till sverige o mamma kommer hit på fredag. blir roligt. o färhoppningsvis blir det en tur till grand canyon för oss. hoppas hoppas. hade varit häftigt att föyga över där med helikopte.r o på vägen tar vi så klart las vegas med. har ju inte varit där än när jag är 21. blir kul! tänker mig att det blir bil dit o flyg hem. men får la se hur tiderna passar. o nästa helg när hon kommer blir det nog en sväng om till universal studios. har ju varit där innan ett gäng med gånger. men alltid kul ändå! ska tydligen ha kommit lite nytt nu...

kanske är så att jag måste återvända till det där andra tunga- jobbiga... usch. tror ni hon kan godta en svensk uppsats? ja menar då är det ju bara o skriva.. haha man kanske skulle provat- är ju ändå en intercultural communication class. :P nej men bäst att jag blir färdig i alla fall. sen ha jag min home exam o göra i barnlitteraturen med o sen kommer nbg kristin hit ikvällen hoppa jag. eller ja vi går la på ett party eller så- men vi ska i alla fall leka:)

Hörs, hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0