kaffe latte..

tjo o tjim.. här var det livat- inte. klockan är kvart över nio på kvällen o ja måste erkänna att jag börjar säcka nu! har försökt att hålla igång med massa kaffe latte för att lyxa till plugget lite. men nu tror jag snart att det är stopp.. men det gör inte så mkt nu, har fått ganska mycket gjort nu i alla fall :D har nästan bara ETT arbete kvar nu. o det har jag inte ens fått instruktioner på än. får dom nog på torsdag. så imorogn ska jag avsluta detta som jag håller på med nu.. :) härligt o se ett slut!!

dagen i övrigt har varit bra. ganska lugn o vardaglig. är lite knepoväder här nu så det är sol på morgonen sen bli det lite mulet mitt på dagen o sen klarnar det upp igen. skumt. blir liksom lite säckig där vid lunch. men men.. det går väl över. C fick en ny spakcykel igår så idag har vi fått ta en tur med den. härligt att hon skulle sova JÄMTE den idag när hon skulle vila efter lunchen. kan ju vara bekvämt o ligga typ på en sparkcykel menar jag...?!

imorgon tror jag att vi ska ta oss upp till natural history museum. de ska tydligen ha någon dinosaurieutställning där nu. kan ju va spännande... blir nog en playdate med hennes svenska kompis Olivia samtidigt... jaja nu ska ja ta o avsluta- svepa mitt sista kaffe o se om jag kan få några fler rader gjorda innan örat ska vila på kudden...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-05-07 @ 06:39:28
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0