finally done:)

tisdag morgon.. dags att gå till skolan alldeles strax. ska ha frukost final med min kommunikation. blir inlämning av mitt arbete nu.. uhh! jag hoppas att det går bra.. sen ikväll är det inlämmning av barnlitteraturen. känner mig så stolt. gjorde klart den i ett naffs igår. bara man sätter sig o bestämmaer sig för at bli färdig går det altså ganska snabbt. gjorde först slutsatsen till kommunikationen o sen hela barnlitten på endast två timmar. så klockan sju var jag helt klar igår kväll.. sååååå härligt:)

så sen efteråt fick jag som pris att titta på ett avsnitt av andra avenyn o mysa med en VANLIG bog i sängen.. härligt härligt:) bara två avsnitt kvar nu av aa.. usch o fy- sista läggs upp idag- så krisitn kommer hit ikväll så ska vi käka o titta på det ihop.. sen får man vänta ända tills i höst :( blir ju tomt ju... vad ska nu vara söndagsgrejen?........

nu ska ja ta min melon under armen o cykla upp till skolan o börja hacka.. vi ska ha fruktsallad o alla ska bidra med något :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0