en hel vecka sedan..

tjollahopp va tiden går fort. galet. jaja..så är det väl. veckan har vart bra i alla fall. matte o karro är ju här så det är fullt upp hela tiden. :) idag har vi varit på skolan o kikat runt. jag var med på the president's honor list på skolan så jag var där idag för att hämta ett certificate. känns bra:)) Lite roligt. väl där uppe träffade jag Carina, lindas gammla au-pair barn. så hennes föräldrar var där med. var ett bra tag sedan jag såg dem...

o nu ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. vi ska i alla fall käka tacos tror jag. mumma. var lääääängesen känns det som. så det blir kalas. sen måste jag ju då så klart försöka plugga lite.. gör jag inte det ikväll så måste jag verkligen sitta länge imon. så helt eneklt bäst att göra lite idag o lite imon. sen på söndag tror jag nog att vi ska bege oss neråt till LA o Hollywood. (igen, haha)

jaja nu ska ja sätta igång med pluggeriet, lika bra.. de andra är ute på tur o sen ska de till affen.. soo tjing tjing..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0