bikinin är på

såå då har vi idag tillbringat fem timmar på stranden. hehe:) tiden gick riktigt fort idag. var härligt! blev så klart badat lite med i de härliga vågorna. fick oss också en god lunch med cesar sallad som paus ifrån solen. kan söga att min bikini mer eller mindre ser ut att sitta kvar på :P haha har blivit ganska bränd. men va sjutton! det gäller väl att passa på:) nästa helg åker ju min kristini hem.. :( usch o fy, kommer bli tomt som attans....

Igår kväll blev det god middag två trappor upp med räkor. var verkligen längsen! sen blev det sväng till zodos med bowling för mig kristin o belinda. gick inte toppen fint för mig... men sjutton kul hade vi! jag o belinda passade på att ta lite drinkar. herregud. va inga klena drinkar de hade där vill jag lova. gjorde mer eller mndre tvärs emot med blanne o sprit... så då vet man vart man ska gå i fortsättningen:P sen blev det en sväng till IV. gillar ju inte alls det stället men en liten tur blev det och sedan taxi hem for mig.

nuu MÅSTE jag göra det sista med plugget med. försökte precis köpa flygbijetter till mig o mamma men det går bara ILLA ILLA.. usch ofy, får ta nya tag senare eller imon.

Over and out for now 

 



undra vems rumpa?! :P


Kommentarer
Postat av: Marie

jag tror det e kristinis rumpa :P

2008-05-20 @ 02:39:27
URL: http://eriamin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0