Tillbaka till rutinerna

Midtermen igår gick finfint. 88%- minst ett B. Toooppen.. :) O efteråt var jag, Åsa, Daniel och Kristin ute och åt. Firade springbreak för mig o Krisitn o blev lite sista måltiden med Åsa o Daniel. De har åkt idag.. Bajs tråkigt. Men sånt är det, ses ju snart igen! Då blir det pyssla av:D
 
Efter att jag lämnat av dem vid flyg bussen så fick jag gå upp o städa av lite, kändes lite väl tomt att sätta mig i min ensamhet nere hos mig. Passade på att ringa in Kristin också. Finfint. Så vi tog en runda ner på stan o Kristin fixade sina nails o shoppade en klänning. Tro det eller ej, men jag höll mig! Heeelt fantasktiskt. Men så som jag har shoppat senaste veckan kan jag ju behöva hålla igen en månad eller så. MEN- OJ så svårt att hålla sig när man vet att dollarn är så låååååg, endast 5.85:)

I morgon misstänker jag en lååååång slappedag, kanske en tur till stranden. Gött! Sen får vi väl kanske planera lite för veckan. Har ju som sagt springbreak nu en vecka. Blir eventuellt en liiten tripp till San Fransisco. Skönt o komma iväg lite.

Nu ska vi fortsätta på vårt vin:P Ha det gött. Tjing tjing so long..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0