saaaaand

sååå fyra timmar blev det ju i solen i alla fall. gött. meeen vet inte om jag kan se mig själv som så mycket brunare. men man kan ju hoppas:) kanske inte kan bli så brun om man ligger halvt nergrävd i sanden, men kul hade vi i alla fall- o jag fick en prinsess-slott på vaderna och min fot blev bro över vallgraven- finfint:) har i alla fall nästa helg helt bergis som jag kan pressa ordentligt med. sen tror jag det är att vi åker till san fransisco med familjen o sen kommer den nya tjejen helgen efter det.. o sen kommer helgen då jag åker... usch. känns knepigt nu, kan inte riktigt fatta att jag ska lämna allt detta....

dags för kaffe igen- tror ja ska lyxa o dra till med latte o så blir det mer knåp o knep i photoshop- lyckades faktiskt riktigt bra igår, börjar återfå vissa talanger ;) haha. innan jag drar igång med kaffet får det nog bli en rejäl skrubb i duschen- kan nog säg att jag har sand all over!!


Kommentarer
Postat av: sagaelina

får man lite photoshop-smakprov kanske?

2008-06-30 @ 10:04:30
URL: http://sagaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0