Utkast: hejsan hoppsan.. ...

hejsan hoppsan.. då har mamma åkt o jag har begett mig ner till Ventura. är här för att fira maries 25- årsdag.. hon fyller imon, söndag så ikväll är sista kvällen, sista fyllan som ung;)

tiden med mamma var helt underbar. massor med shopping o roligheter. såg en massa fina valar på whalewatchingen o universal var toppen. hann ju dit precis i tid innan branden. sen på tordagen flög vi till VEGAS. just loooove it. tyvärr var jag sjuk en dag. men piggnade på mig snabbt till lördagen. tur det, för då var det bokat en helikoptertur över grand canyon. shiiiiiiiit coolt det va!! världens grej. sen var det fullt av promenixar o så runt i stan heeela lördagen o på söndagen begav vi oss tillbaka till Santa Barbara.

jaja nu blir det att skåla vidare:D har bakat tårta nu med precis med. blir fiiiina dekorationer på den imon. hihi

kram o hej, hoppas allt är bra med er!?!

Kommentarer
Postat av: sagaelina

ååh jag vill till canyonen.. kom aldrig dit. en liten biltur i hettan orkade vi inte men FLYG! jag saknar Santa Barbara, ta vara på det medan du kan. sen kom hem så man får se dig!! kram

2008-06-09 @ 13:25:36
URL: http://sagaelina.blogg.se/
Postat av: Marie (eiramin)

Tack för en jättemysig helg o den jättefina tårtan!! Hoppas jag inte gav dej min förkyldning bara..

2008-06-09 @ 20:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0