sluta tjata tack..

jaha. jag kan inte säga annat än att chloe är TRE år just nu. fick höra idag vid middagen när jag bett henne prata mindre o äta upp sin mat att jag skulle "sluta tjata-tack".. jaa där fick jag!! j o b är på indiana jones filmen ikväll så nu har lilla tuffingen precis somnat..

usch, annars går tiden fort här nu. är inte ens femtio dagar kvar här i paradiset nu. känns så konstigt, liksom overkligt. kan inte riktigt se mig själv hemma o att jag inte kommer tillbaka hit igen. knepigt att förklara, men denna gången har det kännst som att jag varit här eller är här mer på riktigt.

mariens firande i helgen blev helt okej. dessvärre blev hon själv bombförkyld på lördagen.. inte lätt! stackarn. men pratade med henne innan idag o då var hon hemma ifrpn jobbet iaf men mådde mycket bättre ikväll. så hoppas hoppas nu bara att jag sliper vara sjuk.. jagg tror o hoppas att jag fick min dos av sjukligheter i vegas. vill absolut inte bli sjuk till helgen. då ska vi ju åka o träffa alla PRNISESSORNA på Disneyland. kan ni föstå vilken längtan och uppståndelse här är över detta...?

efter ventura igår fick jag gjort en bra rensning nere i lägenheten. gick igenom alla skolpapper ifrån denna terminen. känns gött, tillslut blev det att jag slängde alltihop!! hihi.. man får inte vara dum:) känns som att jag har lite anat jag vill få hem va.. men OJ vad mycket saker man kan samla på sig på typ ett år. o jag har ju ändå haft möjligheten att skicka hem en himmlans massa saker med alla besök jag har haft. GALET! får bli en riktig rejäl rensning av alla pryttlar, kläder o grejor när jag kommer till Sverige kan jag lova...


Kommentarer
Postat av: sagaelina

sweedie! hörde att du känner Hanna Levén, vad kul! iofs kanske ni svenskar har koll på varandra men skoj, Mamma o pappa har pluggat m hennes föräldrar så vi har åkt upp dit på sommartrips sen vi var små!! Njut dina sista femtio babe.

2008-06-10 @ 08:47:19
URL: http://sagaelina.blogg.se/
Postat av: Marie

Heheh hon e ju för rolig hon :D

Jaaa.. jag hoppas nu att du inte blir sjuk! Mjukis har blivit det nu :(

Hehe lycka till med sorteringen! Glöm inte att provpacka så att du inte slänger för mycket.

2008-06-10 @ 23:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0