sirap i huvudet..

seg dag idag. blev att jag gick ut med belinda o hennes kompisar igår. blev lite vin här hemma o sen till sandbar o tonic. OJ. har mer eller mindre badat i sirap heeeela dagen idag. vet inte när det gick snett riktigt. men kul hade vi i alla fall. o jag har hört att det är oftast huvudsaken:P som tur var så skulle jag inte jobba idag, jenny o chloe skulle på playdate. så idag har jag helt eneklt unnat mig en härlig slappedag. hunnit med att käka sushi-lunch o legat i solen en sväng om.

imorgon ska ja köra brock till flygplatsen. han ska till alaska o fiska i en vecka. tänkte ta mig inom la cumbre på vägen tillbaka då. känner mig riktigt mycket på shoppinghumör. Mmm jo jag vet att jag hade det svårt med väskorna- behöver inte på minnas. men liiiiite lite till mååååste det bara få bli. får väl ha halva garderoben på mig när jag reser helt enkelt..

nu ska ja slappa lite till. satsar på tv:n en sväng. kan ju alltid hoppas på en film:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0