rensning..

hej o hå i gardinen den blå. jenny är riktigt på g. just nu rensas det öööööverallt. hoppas bara att det flyger i henne att få brock o göra hans garderob med haha..

gör ju lite att jag blir inpirerad jag med. provpackade ju mina väskor igår. o shit. har MYCKET grejor. så jag måååste ju helt enkelt rensa eller sluta shoppa. kanske båda. men vill ju inte sluta shoppa. blir ju tråkigt- helt klart;) Får nog bli så att det blir en extra väska hem- man lever ju bara en gång hihi..

annars idag har det varit lugnt. jag o chloe har varit på bibblan o lånat nya böcker o nu tror jag nog snart att det ska bli pizza två trappor upp. man måste busa ibland! :)

tjipp o hej

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Godmorgon=). Hoppas du får en bra dag!:D

2008-06-25 @ 04:56:11
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0