godmorgon:)

kom på nu att jag glömmt säga att jag kommit in preliminärt på högskolan. hoppas bara att där preliminära är så gott som sant. hihi.. så nu blir det då förhoppningvis och som det ser ut nu folkhälsa på högskolan i Halmstad. nu ska jag bara hitta en lägenhet på det. så håll öron o ögon öppna;)

Idag åker min Marie till Sverige i tre veckor. blir tomt här utan henne. vem ska jag nu ringa stup i minuten.. får bli mjukis helt enkelt:P hihi.. trevlig resa hjärtat! Tänker på dig.

nu ska jag avsluta mitt morgonkaffe o min lilla tunnbrödsmacka.. Hoppas på en bra dag idag, kan nog bli ett besök på zoo:)

Kommentarer
Postat av: Marie (eiramin)

tack tack.. tar det imorgon istället dock :P

2008-06-26 @ 05:54:15
Postat av: sagaelina

jag blir så avis när jag läser din blogg, det verkar dessutom ha varit en mer svensk midsommar än någon svensk lyckats få till ;) ha en strålande dag! kärlek

2008-06-27 @ 11:04:57
URL: http://sagaelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0