wanted

har precis skrivit ett inlägg.. men det försvann:( jaja får börja om. orkar nog inte vara lika kreativ men va sjutton:P

var på stranden innan med phoebe. en tjej ifrån min intercultural communication class. men vi orkade ju inte ligga stilla så länge. så bestämde oss för att gå på en tidig bio. hamnade på angelina jolies nya film- wanted. var faktiskt riktigt bra även om det inte alls är min typ av film. kan ju itne riktigt säga att action är mitt första val precis. men denna var faktiskt bra - inte allt för invecklad o krånglig- till och med min hjärna hängde med :P

annars idag.. körde ju brock till flyget i morse o tog mig en runda på ross hihi.. sååå busigt så busigt. men höll mig faktiskt förhållandevis lugn. meen fick ju bli ett par skor. TYSTA!! jag veeet att ni tycker att jag inte behöver fler. MEN tro det eller ej så har jag faktiskt inga bruna ballerina skor- i alla fall inte som jag gillar. - NU har jag. perfa för $12- är ju så man överlever :)

nu ska ja ta mig en kopp kaffelikaffe. sen ska jag sätta mig o pula lite med photo shop. fick mig ett ryck igår o satte mig en sväng. inser att man glömmer VÄLDIGT fort! om jag inte sitter lite nu känns det snart som att jag tog den klassen heeeelt i onödan. o det verkar ju dumt:P

hoppas ni har en bra helg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0