vad gör man när det regnar?

kvällarnas kväll igår var toppen! när jag äntligen hittade en stass som var användbar o håret var si så där lockat kunde man inte göra annat än att starta partyt:) lyckad kväll på schlager golvet. Mmm härligt!!

har kommit igång riktigt bra idag o tvättar nu mina lakan o har börjat på att packa en ny väska för holm. gäller att ligga i, aldrig ge upp;) sis o jag skulle plocka blåbär idag, men NEJ! dagens väderprognås: Svensk Sommar- REGN, regn regn och hör och häpna- det blir: REGN!! så våra kreativa hjärnor kom upp med det brillianta förslaget att det kan ju helt enkelt inte bli mer pysselväder än så här.. visst? perfa. ska bara vänta ut min lakanmaskin o sen kommer hämtservicen från holm o hämtar mig. fint. ganska bra med regn ibland:P

ska fortsätta min packning och hälla i mig lite mer kaffe:) so long so goood.

Kommentarer
Postat av: Marie (eiramin)

Skönt att höra att det e bra.

Jag har för övrigt gett ditt nummer till Niki. Så du vet :P

2008-08-10 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0