veckan ny, kraften ny?...

njae. så ska ja väl knaske inte skryta med att det är efter denna helgen. men jag känner mig i alla fall nöjd. har fått mycket skolarbete gjort :)

hade toppen kul igår iaf. härligt att göra ngt heeeelt annat. va ett tag sedan jag va ute alls så det va på tiden;) sov hos tina and the gang. åkte taxi hem i morse- gratis taxi. sånt gillar vi!! han hade plockat upp någon annan på vägen så han betalade även för mig- man tackar!

Sen har det återigen blivit plugg o plugg. meeeeen en tur till pysselbutiken har det blivit med. men faktiskt- jag var tvungen!! skulle ha grejor för skolan. ska göra en sagopresentation på filttavla. så alltså var jag tvungen att införskaffa mig filten. blev faktiskt inte så mycket annat- jag är ganska stolt!!

Nu ska ja avsluta o göra det sista på dagens projekt. sen ska ja slagga igen nattens förlorade timmar. see you later..

Kommentarer
Postat av: Milla

Så roligt att du hittat till min blogg! Tack för kommentaren.
Hoppas projektet går bra! *kram* /Milla

2008-04-21 @ 09:06:47
URL: http://millasblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0