väääärme

soligt hejsan..

puuh idag har det varit suuuuper duper varmt. var över 30 grader. härligt men ganska jobbigt måste jag få säg att det bara steg med typ dubbel temperatur över en natt. kroppelikroppen är inte riktigt van.. ska bli så varmt i morgon med(söndag) o sen kanske på måndag. men sen skulle det visst bli svalare igen nästa helg. menmen. gött med värme. den kommer ju tillbaka sen i alla fall ;)

har jobbat idag på dagen o nu på kvällen är jenny o brcok på partaj. hade tänkt mig att jag skulle plugga. men får väl skylla på värmen haha.. just som jag skulle sätta mig kom jag på att det är ju faktiskt söndag imon o dax för nya avsnitt av AA- Andra Avenyn. hihi:) slutad ju så spännande förra veckan. så jag var bara tvungen att gå in o se om det fanns några roliga smygtittar.. sagt o gjort men fick inte reda på något jätte bra.. :( får helt enkelt hålla mig tills imorgon. ska väl gå!! ;)

har inte gjort så där super mycket här uppe idag.. c njuter av att få vara hemma på sitt rum bland alla saker o är mkt noga med att ha sällskap o att dörren ska vara stängd. så jaaa där inne har jag suttit idag. kul att få leka lite igen :D

ska göra ett nytt försök till plugging nu. :P tjipp o sol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0