uggla i natten

shit pommes.
 känner mig duktig idag! har fått gjort mycket bra:) var ju uppe o städade o pillade där uppe i förmiddags o innan det jobbade jag på mina
roliga tidningsutklipp. har fått en tjockitjocetjock bunta av jenny som ska sorteras i kategorier efter inredning. japp. kul va? sen ska de skäras fint o sättas i plastfickor. är lycklig att det går frammåt o inte bakåt.. fick gjort tre stora högar idag. Är lite sliten nu i min lilla rygg. strängt att sitta så på golvet :P

Dessutom har jag lyckats skriva o jobba lite med min onlineklass o gjort klart min lilla bokrecension. fiiiiint. gott o kunna STRYKA på listan. ME LOVE!

Ska ladda för imorgon nu.. kuddarna börjar ropa efter sällis i sängen... kan ju inte sitta här o uggla mig genom natten.

God natt för mig- god morgon Sverige:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0